Windows

Microsoft ze swoją Vistą nie kradną pomysłów!

Posted on Kwiecień 29, 2007. Filed under: Komputery, Windows |

Od dawna pojawiały się głosy, że Microsoft kradnie rozwiązania z Mac OS’a.
Okienka, ich układ, ikony… Choć gdyby nie Apple ze swoim Mac Os’em nie byłoby Windowsa 😉
Ale czy Microsoft rzeczywiście kradnie rozwiązania firmy Apple? Nie! Te filmiki są tego potwierdzeniem! 😉

Filmik 1, New York Times

Filmik 2, Steve Jobs & Bertrand Serlet (Uwaga, francuski akcent! 😛 )

Jak powinno się instalować Vistę? Tylko i wyłącznie tak:

😉

Reklamy
Read Full Post | Make a Comment ( None so far )

Mała irytacja

Posted on Kwiecień 20, 2007. Filed under: Internet, Komputery, Windows, Życie |

Windows, mój kochany Windows, o który dbam,którego traktuję lepiej niż własną siostrę, który jest dopieszczony pod każdym względem, zaczyna mnie irytować… Mulenie pały i zabieranie 100 mb na Bardzo Ważny I Szalenie Potrzebny proces explorer.exe podczas otwierania folderu jest jego irytującą przypadłością. Dobrze, że wczoraj mu przeszło, bo bym nie wytrzymał… I coś mi się, kurwa, zdaje, że wypieprzę go w pizdu, nie będę się oglądał na to, że oryginał, że dupa i maryna, że pan ma i pani ma Windowsa, tylko wyjebię chuja raz na zawsze, raz a kurwa porządnie.
W planach mam więc przesiadkę na Ubuntu 7.04 Feisty Fawn lub 6.06 Dapper Drake. Choć na 7.04 będę musiał poczekać na pana listonosza, bo obrazu płytki nie chce mi się ściągać 😉
Raz już byłem na Ubuntu, nie żałowałem. To były piękne chwile pełnej współpracy. Dziękować. Także chyba powrócę. Ale najpierw muszę zakupić płytki DVD na dane (comiesięczny backup 😉 ) …

Gadu-Gadu: Jebana monopolistyczno-kapitalistyczna firma, która postawiła sobie za cel zniechęcić ludzi do GG, tzn. blokować inne klienty korzystające z sieci GG niż swój, dodam, że najnowszy.
Dzisiaj o godzinie 6:31 otrzymalem wiadomość:

1730301: (06:31)
Aby łączyć się z Gadu-Gadu, użyj oficjalnego klienta.
Wysyłanie wiadomości z Twojego konta zostało czasowo zablokowane

Ja ich, kurwa, bez przeproszenia, mam głęboko w dupie! Pierdolona banda monopolistycznych debili nastawiona na zyski… Co z tego, że byli, kurwa, pierwszym komunikatorem w Polsce?! Ano to z tego, że GG było pierwsze, a co za tym idzie, choćby nawet było mega-pokemonowo-(patrz: strona gadu-gadu.pl) lamerskie, to i tak większość z was dalej by go używała. I to tylko dlatego, bo:

„GG jest fajne”? – Nie GG nie jest fajne. Używam tego protokołu tylko dlatego, że używa go większość moich znajomych.

„GG jest proste, a reszta komunikatorów trudna w obsłudze…” – Jak sobie pościelesz, tak się wyśpisz. Proste, nie?

„GG ma fajne emotki, mam w nim dużo znajomych i ogólnie bania” – Jeśli tak myślisz, to zapraszam ponownie do przedszkola.

„GG jest fajne”? – Nie, kurwa nie jest!

Poczytajcie może trochę o Jabberze, zacznijcie używać Tlena, Psi, Czegokolwiek, tylko nie gadu…

Kurwa, poczułem się, jakbym przemawiał do narodu…

A tak BTW: Ile popupów potrafi otworzyć jedna strona WWW? 5? 10? 15? 50?!
Nie! Tyle:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zatkało? Bo mnie „lekko” tak.

Read Full Post | Make a Comment ( 8 Komentarzy )

Microsoft i jego kwiatki

Posted on Kwiecień 6, 2007. Filed under: Komputery, Windows |

Czasami na serio opłaca się przeglądać Bazę Wiedzy Microsoft, a także pliki systemowe Windowsa. Pośród nich możemy zauważyć liczne „kfiatki” 🙂 Jakie? np. takie:

Uwaga! Wymagana (momentami) znajomość angielskiego!

text to display during really catastrophic errors

Heh, brakuje tylko drugiego „really”. Ale miło, że panowie programiści mają humor 😉

Albo takie coś:

Send feedback on this topic to
somebody@microsoft.com

Ten ktoś to ksywka, nie? :>

Następny:

NOT YET IMPLEMENTED – leave blank

Założe się, że w Viście też tego nie ma ;]

A teraz troszkę z błędów, źródło: Baza Wiedzy Microsoftu:

Q228001: Network Adapter Does Not Work if Unplugged

No któż by się spodziewał…

Twoje hasło musi mieć przynajmniej 18770 znaków i nie może być takie samo, jak któreś z twoich poprzednich 30689 haseł. Wpisz inne hasło. Wpisz hasło, które spełnia te wymagania, w obu polach tekstowych.

A literki mogą się powtarzać? Mogą prawda? Mogą?! No już, powiedzcie, że mogą! Nie mogą?! Nieeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Calculator Does Not Reliably Subtract Two Numbers in Windows

Profesjonaliści 8)

Q110317: Screen Corruption When Aircraft Crashes

Dobrze, że mieszkam daleko od lotniska 🙂

Q261186: Computer Randomly Plays Classical Music

Chciałbym to usłyszeć 🙂

Q303969: How to Work with More Than 64,000 Children Per Parent

…Za to to chciałbym zobaczyć xD

Masz legalnego Windowsa? Nie? Myślę, że te 3 reklamy powinny zmienić twój sposób myślenia



Microsoft udostępnił też kod źródłowy Windowsa 2000:


#include "win31.h"
#include "win95.h"
#include "win98.h"
#include "workst~1.h"
#include "evenmore.h"
#include "oldstuff.h"
#include "billrulz.h"
#include "monopoly.h"
#define INSTALL HARD
char make_prog_look_big1600000;
void main()
{
while(!CRASHED)
{
display_copyright_message();
display_bill_rules_message();
do_nothing_loop();
if (first_time_installation)
{
make_50_megabyte_swapfile();
do_nothing_loop();
totally_screw_up_HPFS_file_sys
tem();
search_and_destroy_the_rest_of
_OS/2();
make_futile_attempt_to_damage_
Linux();
disable_Netscape();
disable_RealPlayer();
disable_Lotus_Products();
hang_system();
}
write_something(anything);
display_copyright_message();
do_nothing_loop();
do_some_stuff();
if (still_not_crashed)
{
display_copyright_message();
do_nothing_loop();
basically_run_windows_3.1();
do_nothing_loop();
do_nothing_loop();
}
}
if (detect_cache())
disable_cache();
if (fast_cpu())
{
set_wait_states(lots);
set_mouse(speed, very_slow);
set_mouse(action, jumpy);
set_mouse(reaction, sometimes);
}

/* printf("Welcome to Windows 3.1"); */
/* printf("Welcome to Windows 3.11"); */
/* printf("Welcome to Windows 95"); */
/* printf("Welcome to Windows NT 3.0"); */
/* printf("Welcome to Windows 98"); */
/* printf("Welcome to Windows NT 4.0"); */
printf("Welcome to Windows 2000");

if (system_ok())
crash(to_dos_prompt)
else
system_memory = open("a:\swp0001.swp", O_CREATE);

while(something)
{
sleep(5);
get_user_input();
sleep(5);
act_on_user_input();
sleep(5);
}
create_general_protection_fault();
}

Read Full Post | Make a Comment ( 2 Komentarze )

Nowy shell, nowy pulpit

Posted on Kwiecień 4, 2007. Filed under: Komputery, Windows |

Z racji tego, że nic nie trwa wiecznie, moja „miłość” z Windowsowym explorerem została przerwana przez BlackBoxa, a dokładniej przez jego windowsową odmianę – BBlean. Jest to moje drugie podejście, pierwsze trwało ok. 2 dni. Teraz zapowiada się na dłużej, 2 dni już za mną, a fascynacja nie mija 🙂 Ok, ok. Tyle gadam o BBLean, ale Co to takiego właściwie to bbLean?
bbLean to alternatyna powłoka do Windows, zmieniająca jego wygląd na blackboxowy – czyli ładniejszy, wygodniejszy, mniej zasobożerny 😉 Zalety? Skórki, wieeeeeeeeelka konfigurowalność i mnóstwo pluginów. W pewnym sensie jestem minimalistą, zobaczcie sami:

Styl: Freesbie Revisited + moje małe poprawki,
Tapeta: Les Saintes Terre de Haut by spiderfab + moja wklejka z tekstem o Oazie 🙂
Styl XP: Foton
Samurize: Własny, prosty config.
Konnekt: Patrz pierwszy post na blogu.
Foobar: jw.

Zmiany (prawie) zawsze wychodzą na dobre 🙂

Read Full Post | Make a Comment ( None so far )

Szczypta Telnetu, dodać VBS, przyprawić plikami BATCH..

Posted on Marzec 18, 2007. Filed under: Komputery, Windows |

Hej 🙂
Dzisiaj napiszemy sobie mini „konia trojańskiego”, który umożliwi nam przejęcie całkowitej kontroli nad systemem za pomocą Telnetu i konta administratora na atakowanym systemie 🙂
(więcej…)

Read Full Post | Make a Comment ( 86 Komentarzy )

C++ programming…

Posted on Luty 27, 2007. Filed under: Komputery, Windows |

Moje 2 programy: Jeden służy m.in do obliczania prawie wszystkiego do funkcji kwadratowej, drugi to samo, acz posiada też 5 innych możliwości…

Skróty: 
*Screeny z wersji konsolowej 
*Screeny z wersji okienkowej 
*Licencja 
*Błędy 
*Download

Screeny:

1. Menu

2. Obliczanie funkcji kwadratowej w akcji

3. Obliczanie zbioru wartości

… A teraz okienkowy odpowiednik, liczący jednak tylko rzeczy przydatne do funkcji kwadratowej:

1. Menu/interfejs programu

2. Program po wykonanych obliczeniach

3. About

Prawda, że fajne? :> Nie jest to może szczyt zaawansowania programistycznego, ale na sam początek są idealne;)
Programy zabierają niewiele pamięci (Konsolowy: 884k podczas bezczynności, ok. 1500k podczas obliczeń; Wersja okienkowa: 4212k w bezczynności, 4300k podczas obliczeń) i liczą bardzo dobrze;)

…Jednak jak każdy program i te mają błędy:

Konsolowa wersja:
– Program wykrzacza się, gdy w menu wpiszemy literkę zamiast cyferki. Obecnie trwają pracę (tzn. jak mi się zechce, bo to aż takie ważne nie jest…) nad poprawianiem błędu.

Wersja okienkowa:
-Ikonka w trayu – kliknięcie w nią prawym przyciskiem powoduje wystąpienie okienka z informacją o wyjątku. Moja wina, niestety straciłem kod źródłowy, a czwarty, czy piąty raz go nie zamierzam przepisywać. Za to dwuklik działa dobrze. Obiecuję, że naprawię ten błąd.

-Obrazek paraboli w programie to statyczny obrazek. W możliwie najszybszym czasie ma się na tym miejscu znaleźć komponent z z rysowaniem wykresu.

Uwaga!
Oba programy są na licencji freeware, co oznacza, że możesz ich używać za darmo, jednak jeżeli zamierzasz je rozpowszechniać, to proszę podać źródło downloadu i autorstwo (ale nie podpinać się pod mój serwer, ja też mam limity!)

Download

– Wersja konsolowa:

Kliknij tutaj

– Wersja okienkowa:

Kliknij tutaj

Uwagi, zastrzeżenia, pochwały i groźby proszę zamieszczać w komentarzu 🙂

Wszystko, co nie będzie wnosiło nic do tematu – usuwam ;] Miejcie świadomość i…

miłego użytkowania 😉

Read Full Post | Make a Comment ( 4 Komentarze )

Pochwalę się :)

Posted on Luty 26, 2007. Filed under: Komputery, Windows, Życie |

Witam witam 🙂

Od razu chciałem przedstawić swój pulpit:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
(dla niekumatych: Kliknij, aby powiększyć)

Tak, wiem, fajna laska.

Myślcie co chcecie, możliwe, że nadrabiam takim pulpitem własne kompleksy. Ja nie mam zamiaru was wyprowadzać z tego błędu ;]
Za to pochwalę się swoim Konnektem:
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
(dla niekumatych: Kliknij, aby powiększyć)

Jest taki dopieszczony, że nie potrafi tylko drapać po plecach. A czasami szkoda…

So, look at my Foobar2000:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
(dla niekumatych: Kliknij, aby powiększyć)

Dość już tego chwalenia się, nie mam zamiaru do nikogo przychodzić na OIOM po zawale z zazdrości 😉

Pisząc tą notkę używałem gównianego IE7, za co przepraszam. Strona nie chodzi pod FF, a Opery nie mam. I dlatego, że lubię jak mi ludzie zaglądają do komputera, i jestem masochistą, używam teraz Internet Explorera, wersję 7 PL ;]

Chciałbym dodać także, że szkoda mi wszystkich, którzy rozmawiając ze mną na IM piszą emotikonki w stylu <sex>, :O itp. (Mates! :P) i myślą, że ja je widzę 😉 Niestety w swoim K. mam inny zestaw ikonek niż w GG, różnią się nieznacznie, ale różnią;) Poza tym mam ocenzurowane wszystkie przekleństwa. Fajne czyta się tekst, gdy co chwilę zamiast tekstu widzę „…[cenzura], a on [cenzura], i potem [cenzura]…” 😉 

 I na koniec – tekst z South Parku:

-O nie! Zabili Kenny’ego!

-Wy dranie!

-Jacy oni? Kto zabił Kenny’ego?

-Noooooo oni?!

-Jacy oni!?

-…nooooo oni…

Pozdro 🙂

Read Full Post | Make a Comment ( None so far )

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...