Posted on 28 stycznia, 2009. Filed under: Życie | Tagi: |

Źle mi, dziś, wczoraj, tydzień temu, miesiąc temu, w przyszłym tygodniu, za miesiąc, dwa, sześć…

Jak jakieś emo…

Kurwa! 😦

Aktualizacja, 30.01.09, 00:34

” (…) Miałem sen, że jestem w zajebistym świecie
Miałem wszystko czego chcę, jeśli mnie rozumiecie
Permanentny zachód słońca, kobiety jak marzenie
Kolory, wyraziste odcienie i nasycenie
Wszystko za friko, gratis i tylko dla mnie
Było ciepło, fajnie, palma przy palmie
Błękitne, miękkie fale na fioletowym tle
A małe, białe kraby chodziły bokiem gdzieś
Pomarańczowe ptaki latały parami
Adriana Lima i Gisele nago z owocami
Cały kalendarz Pirelli uśmiechnięty do mnie mile
Serce mi stanęło, spocony się obudziłem
Bo zrozumiałem jaki byłem tam samotny
A bez was bliskich taki raj jest nieistotny
Wolę z wami w szarym tym betonie być
Razem odnajdziemy plażę żeby lepiej żyć. (…)”

Sokół feat. Pono – Bliski dla bliskich

Tak mi to dziwnie jakoś chodzi po głowie…

Make a Comment

Dodaj komentarz

Komentarze 3 to “…”

RSS Feed for Ventrue’s world Comments RSS Feed

TO TAK JAK MI…

dobrze ze sie tym z nami podzieliles… jestesmy z Toba…. no przynajmniej oni sa

Umrzyj, już ci to mówiłem ;] 😛


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...