Internet

Jak do mnie trafiacie, część 3

Posted on Maj 30, 2007. Filed under: Internet, Komputery, Życie |

Powoli to staje się tradycją 🙂 Praktycznie co miesiąc, już po raz 3, zamieszczam oto fantastyczną i pełną wyrazistych treści mieszaninę głupoty i… mądrości, niektórych osobników. Już niedługo szykuje się duża notka nt. Ubuntu, także warto czekać 🙂
Doskonale wiecie, że uwielbiam nabijać się z waszej głupoty, mimo to nadal to robicie. No i dobrze, gdyż mam co czytać i z czego się śmiać ;] Bardzo dobrze! No, nie traćmy więcej czasu, oto najnowsza porcja głupoty w postaci wirtualnej 🙂

leżał na mojej matce, gdy ona miała

I przyznajesz się do tego publicznie? A co na to twój ojciec?! Pewnie wśród kolegów ma kswykę „jeleń”, albo „rogacz” ;]

jak nie pisać na gg ?

Przede wszystkim należy wyłączyć komputer. Następnie sięgamy po młotek i instalujemy Service Pack Młotek Edition na monitorze i płycie głównej.

jak wejsć do czyjegoś komputera

Najprościej to chyba drzwiami, ale ja zawsze wolałem inne sposoby…

ruchał ją jezus

+

wieczorem widziałem pana Jezusa

A ludzie mówią, że cudowne objawienia nie istnieją. A tu proszę! Ale co na to papież?

„jak ty na imie masz”

GRZE-SIEK. G-R-Z-E-S-I-E-K. Grzesiek.

czy można składać kondolencje przez gg

Debil miesiąca!

jakie sa najwieksze cycki u 13 latki??

…No i nawet pedofile do mnie trafiają… Zawsze chciałem z takim porozmawiać, a tu proszę ;]

PISZ ZEMNĄ

Dobra, ok ok, ale jużmnie nie bij, dobra? 😦

nie kurwa

A kto?

Daj mi number na gg

Ok, nigga. Look at this shit. This is good shit: 3217426

14 latki z penisami


I z butami numer 47. Najlepiej murzynki ze skośnymi oczami, które jedną pierś mają zamiast oka.

nie mogę rozmawiac na gg


Aha, dobra, nie wiedziałem… Przepraszam.

gołe panie z telewizji

Tutaj widzimy przykłąd wychowania typu: „Rączki masz mieć na kołderce!”

marion barfs tekst

To jest ta notka. Może i jestem głuchy, ale… żadnych słów nie słyszę.

nie mamy o czym rozmawiać

No to… nie rozmawiajmy. Dobra? Czy nie?

kazdej nocy jest ktos kto mysli o Tobie

Ale to słeet ;*

kurwy do 14 lat

Najpierw były kurwy na gg, a teraz przyjmują tylko te do 14 lat? No cóż, branża się zmienia, dynamika, dynamika…

zajebiaszcze tapety

Ale takie zajebiaszcze, zioooooooooom.

prosty kurwa opis protokolu

Widać na pierwszy rzut uchem: student przed sesją 😉

gołe 14 latki

Nasi polscy pedofile to de-bile. I tyle.

program do poprawiania bledow w gadu gadu

Ja go mam, ty niestety NIE. Nazywa się MÓZG. Od czasu do czasu nawet mój pies go używa.

co znaczy skrót kk

To jest dopiero wytrwały człowiek. Szuka rozwiązania tego skrótu (z tego co patrzę na statystyki) od około 4 miesięcy…

Zerknijcie na 2 poprzednie edycje:
Część 1
Część 2.

Read Full Post | Make a Comment ( 3 komentarze )

Mała irytacja

Posted on Kwiecień 20, 2007. Filed under: Internet, Komputery, Windows, Życie |

Windows, mój kochany Windows, o który dbam,którego traktuję lepiej niż własną siostrę, który jest dopieszczony pod każdym względem, zaczyna mnie irytować… Mulenie pały i zabieranie 100 mb na Bardzo Ważny I Szalenie Potrzebny proces explorer.exe podczas otwierania folderu jest jego irytującą przypadłością. Dobrze, że wczoraj mu przeszło, bo bym nie wytrzymał… I coś mi się, kurwa, zdaje, że wypieprzę go w pizdu, nie będę się oglądał na to, że oryginał, że dupa i maryna, że pan ma i pani ma Windowsa, tylko wyjebię chuja raz na zawsze, raz a kurwa porządnie.
W planach mam więc przesiadkę na Ubuntu 7.04 Feisty Fawn lub 6.06 Dapper Drake. Choć na 7.04 będę musiał poczekać na pana listonosza, bo obrazu płytki nie chce mi się ściągać 😉
Raz już byłem na Ubuntu, nie żałowałem. To były piękne chwile pełnej współpracy. Dziękować. Także chyba powrócę. Ale najpierw muszę zakupić płytki DVD na dane (comiesięczny backup 😉 ) …

Gadu-Gadu: Jebana monopolistyczno-kapitalistyczna firma, która postawiła sobie za cel zniechęcić ludzi do GG, tzn. blokować inne klienty korzystające z sieci GG niż swój, dodam, że najnowszy.
Dzisiaj o godzinie 6:31 otrzymalem wiadomość:

1730301: (06:31)
Aby łączyć się z Gadu-Gadu, użyj oficjalnego klienta.
Wysyłanie wiadomości z Twojego konta zostało czasowo zablokowane

Ja ich, kurwa, bez przeproszenia, mam głęboko w dupie! Pierdolona banda monopolistycznych debili nastawiona na zyski… Co z tego, że byli, kurwa, pierwszym komunikatorem w Polsce?! Ano to z tego, że GG było pierwsze, a co za tym idzie, choćby nawet było mega-pokemonowo-(patrz: strona gadu-gadu.pl) lamerskie, to i tak większość z was dalej by go używała. I to tylko dlatego, bo:

„GG jest fajne”? – Nie GG nie jest fajne. Używam tego protokołu tylko dlatego, że używa go większość moich znajomych.

„GG jest proste, a reszta komunikatorów trudna w obsłudze…” – Jak sobie pościelesz, tak się wyśpisz. Proste, nie?

„GG ma fajne emotki, mam w nim dużo znajomych i ogólnie bania” – Jeśli tak myślisz, to zapraszam ponownie do przedszkola.

„GG jest fajne”? – Nie, kurwa nie jest!

Poczytajcie może trochę o Jabberze, zacznijcie używać Tlena, Psi, Czegokolwiek, tylko nie gadu…

Kurwa, poczułem się, jakbym przemawiał do narodu…

A tak BTW: Ile popupów potrafi otworzyć jedna strona WWW? 5? 10? 15? 50?!
Nie! Tyle:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zatkało? Bo mnie „lekko” tak.

Read Full Post | Make a Comment ( 8 komentarzy )

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...