Pochwalę się :)

Posted on Luty 26, 2007. Filed under: Komputery, Windows, Życie |

Witam witam 🙂

Od razu chciałem przedstawić swój pulpit:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
(dla niekumatych: Kliknij, aby powiększyć)

Tak, wiem, fajna laska.

Myślcie co chcecie, możliwe, że nadrabiam takim pulpitem własne kompleksy. Ja nie mam zamiaru was wyprowadzać z tego błędu ;]
Za to pochwalę się swoim Konnektem:
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
(dla niekumatych: Kliknij, aby powiększyć)

Jest taki dopieszczony, że nie potrafi tylko drapać po plecach. A czasami szkoda…

So, look at my Foobar2000:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
(dla niekumatych: Kliknij, aby powiększyć)

Dość już tego chwalenia się, nie mam zamiaru do nikogo przychodzić na OIOM po zawale z zazdrości 😉

Pisząc tą notkę używałem gównianego IE7, za co przepraszam. Strona nie chodzi pod FF, a Opery nie mam. I dlatego, że lubię jak mi ludzie zaglądają do komputera, i jestem masochistą, używam teraz Internet Explorera, wersję 7 PL ;]

Chciałbym dodać także, że szkoda mi wszystkich, którzy rozmawiając ze mną na IM piszą emotikonki w stylu <sex>, :O itp. (Mates! :P) i myślą, że ja je widzę 😉 Niestety w swoim K. mam inny zestaw ikonek niż w GG, różnią się nieznacznie, ale różnią;) Poza tym mam ocenzurowane wszystkie przekleństwa. Fajne czyta się tekst, gdy co chwilę zamiast tekstu widzę „…[cenzura], a on [cenzura], i potem [cenzura]…” 😉 

 I na koniec – tekst z South Parku:

-O nie! Zabili Kenny’ego!

-Wy dranie!

-Jacy oni? Kto zabił Kenny’ego?

-Noooooo oni?!

-Jacy oni!?

-…nooooo oni…

Pozdro 🙂

Make a Comment

Skomentuj

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

