Nowy shell, nowy pulpit

Posted on Kwiecień 4, 2007. Filed under: Komputery, Windows |

Z racji tego, że nic nie trwa wiecznie, moja „miłość” z Windowsowym explorerem została przerwana przez BlackBoxa, a dokładniej przez jego windowsową odmianę – BBlean. Jest to moje drugie podejście, pierwsze trwało ok. 2 dni. Teraz zapowiada się na dłużej, 2 dni już za mną, a fascynacja nie mija 🙂 Ok, ok. Tyle gadam o BBLean, ale Co to takiego właściwie to bbLean?
bbLean to alternatyna powłoka do Windows, zmieniająca jego wygląd na blackboxowy – czyli ładniejszy, wygodniejszy, mniej zasobożerny 😉 Zalety? Skórki, wieeeeeeeeelka konfigurowalność i mnóstwo pluginów. W pewnym sensie jestem minimalistą, zobaczcie sami:

Styl: Freesbie Revisited + moje małe poprawki,
Tapeta: Les Saintes Terre de Haut by spiderfab + moja wklejka z tekstem o Oazie 🙂
Styl XP: Foton
Samurize: Własny, prosty config.
Konnekt: Patrz pierwszy post na blogu.
Foobar: jw.

Zmiany (prawie) zawsze wychodzą na dobre 🙂

Make a Comment

Skomentuj

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

