Mała irytacja

Posted on Kwiecień 20, 2007. Filed under: Internet, Komputery, Windows, Życie |

Windows, mój kochany Windows, o który dbam,którego traktuję lepiej niż własną siostrę, który jest dopieszczony pod każdym względem, zaczyna mnie irytować… Mulenie pały i zabieranie 100 mb na Bardzo Ważny I Szalenie Potrzebny proces explorer.exe podczas otwierania folderu jest jego irytującą przypadłością. Dobrze, że wczoraj mu przeszło, bo bym nie wytrzymał… I coś mi się, kurwa, zdaje, że wypieprzę go w pizdu, nie będę się oglądał na to, że oryginał, że dupa i maryna, że pan ma i pani ma Windowsa, tylko wyjebię chuja raz na zawsze, raz a kurwa porządnie.
W planach mam więc przesiadkę na Ubuntu 7.04 Feisty Fawn lub 6.06 Dapper Drake. Choć na 7.04 będę musiał poczekać na pana listonosza, bo obrazu płytki nie chce mi się ściągać 😉
Raz już byłem na Ubuntu, nie żałowałem. To były piękne chwile pełnej współpracy. Dziękować. Także chyba powrócę. Ale najpierw muszę zakupić płytki DVD na dane (comiesięczny backup 😉 ) …

Gadu-Gadu: Jebana monopolistyczno-kapitalistyczna firma, która postawiła sobie za cel zniechęcić ludzi do GG, tzn. blokować inne klienty korzystające z sieci GG niż swój, dodam, że najnowszy.
Dzisiaj o godzinie 6:31 otrzymalem wiadomość:

1730301: (06:31)
Aby łączyć się z Gadu-Gadu, użyj oficjalnego klienta.
Wysyłanie wiadomości z Twojego konta zostało czasowo zablokowane

Ja ich, kurwa, bez przeproszenia, mam głęboko w dupie! Pierdolona banda monopolistycznych debili nastawiona na zyski… Co z tego, że byli, kurwa, pierwszym komunikatorem w Polsce?! Ano to z tego, że GG było pierwsze, a co za tym idzie, choćby nawet było mega-pokemonowo-(patrz: strona gadu-gadu.pl) lamerskie, to i tak większość z was dalej by go używała. I to tylko dlatego, bo:

„GG jest fajne”? – Nie GG nie jest fajne. Używam tego protokołu tylko dlatego, że używa go większość moich znajomych.

„GG jest proste, a reszta komunikatorów trudna w obsłudze…” – Jak sobie pościelesz, tak się wyśpisz. Proste, nie?

„GG ma fajne emotki, mam w nim dużo znajomych i ogólnie bania” – Jeśli tak myślisz, to zapraszam ponownie do przedszkola.

„GG jest fajne”? – Nie, kurwa nie jest!

Poczytajcie może trochę o Jabberze, zacznijcie używać Tlena, Psi, Czegokolwiek, tylko nie gadu…

Kurwa, poczułem się, jakbym przemawiał do narodu…

A tak BTW: Ile popupów potrafi otworzyć jedna strona WWW? 5? 10? 15? 50?!
Nie! Tyle:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zatkało? Bo mnie „lekko” tak.

Make a Comment

Skomentuj

komentarzy 8 to “Mała irytacja”

RSS Feed for Ventrue’s world Comments RSS Feed

Cytuje:”…traktuje lepiej niż moją siostrę…” 😀 dobrze wiedzieć;) wielkieeeeee dzięki;)

Siostro moja, ja mam 2 siostry, nie tylko ciebie. Więc nie marudź, tylko zgaduj i się domyślaj, ja ci nie odpowiem:P BTW, dlaczego ludzie tak dają sobą manipulować? 😛

tez mi się pierwsze co nasunęło o która Ci chodzi:p ;)odezwał się ten, którym nie można manipulować jak co:D 😉

GG to syf 🙂 – osobiście preferuje MSN

Szykuj pilniki bo 2gi raz sie naraziłem tym razem – ip hidden 🙂

2nd message 🙂

Undercity Forum – nowe forum ??

Stary łącze się w bólu:P…
Win is shit,
gg is shit
and IE is shit
(chodź o IE nie było:P)

Już nie używam, ale nie popieram:) Choć każdy OS ma swoje plusy i minusy ;]
Pozdro

O kurwa.. hahahaha ! Brawo


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

