2 marca, ważny dzień dla świata

Posted on Marzec 2, 2008. Filed under: Życie | Tagi: , , |

Dziś jest 2 marca. W Rosji wybierają prezydenta, tylko ponad 70% poparcia ma Dmitrij Anatoljewicz Miedwiediew, więc może wygra. Ale ja nie o tym chciałem.W Birmie/Myanmarze odbywa się święto rolników, które jest ich uhonorowaniem, ponieważ są największą siłą produkcyjną kraju. W 1943 amerykańskie i australijskie oddziały marynarki wojennej zatapiają japoński konwój na Morzu Bismarcka na zachodnim Pacyfiku. Smutne. W 1972 r. sonda Pioneer 10 została wystrzelona na Jowisza. Dodam tylko, że w grudniu 1973 roku sonda przesłała pierwsze bliskie zdjęcia tego gazowego olbrzyma. Dziesięć lat później Pioneer 10 stał się też pierwszą sondą, która osiągnęła prędkość ucieczki z Układu Słonecznego. Co ciekawe na sondzie Pioneer 10 (i 11) znalazła się tzw. Płytka Pioneera. Bardzo ciekawe jest, że roku bieżącym i dniu dzisiejszym w Nigerii, Irlandii czy Wielkiej Brytanii swoje święto obchodzą… mamy 🙂 Wszystkiego najlepszego mamo!

Dziś w TVN zaczyna się również nowa edycja (dokładnie chyba 7, z tego co liczę) kultowego już telewizyjnego show „Taniec z gwizdami”. Wbrew pozorom publiczność będzie głosować standardowo, drogą sms-ową.

2 marca swoje urodziny obchodzi również, co zawsze podkreślam w tym szczególnym dniu, Michaił Gorbaczow. Bohater, wg niektórych zdrajca. Nie mnie oceniać, ja go lubię.

No, i oczywiście, 2 marca 1990 roku na świat przyszedłem ja, więc życzę sobie wszystkiego najlepszego. (-Dziękuję. -Nie ma za co. -Ależ proszę.)

Make a Comment

Skomentuj

komentarze 4 to “2 marca, ważny dzień dla świata”

RSS Feed for Ventrue’s world Comments RSS Feed

nie wiem czy to takie ważne, zmieni to coś w naszym życiu codziennym?

Wszystkiego najlepszego!!;) Nie pij zbyt dużo:D
Tańca z gwiazdami nie zamierzam oglądać:D Przyłączam się również do życzeń dla mam obchodzących swoje święto:D

Wszystkiego najlepszego mamo! Będę w telewizji? Mamooo. Pozdrawiam mame!

Grzegorzu! Wpadasz do sklepu. Okiem cfaniaka spoglądasz na ekspediętkę. Prosisz 6 piw i finlandie. Uroki bycia letnim. Niedługo tak jak ja przestaniesz być nastolatką 😦

On już spoglądnął na ekspedientkę „okiem pijanego zająca”;)
Już przestałeś też być nastolatką, tak jak i ja 😦
P.S. Ładną dostałeś porcelanę na urodziny:D Wiesz,że ja tak lubię pić kawę:D


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

