New hardware

Posted on Styczeń 25, 2008. Filed under: Komputery, Życie | Tagi: , , |

Stary sprzęt:

Shuttle MK32N, AMD Athlon XP 1700 Mhz, Kingston PC-3200 400MHz 256 MB DDR
już praktycznie zdechł, we wtorek będzie szał/show – nowa buda + monitor.
Wybrałem taki zestaw (typ oszczędnościowy, gdyż miałem na wszystko do wydania ok. 2100 zł:

Słyszałem wiele legend o panoramach, co to nie one… Cóż, zobaczymy.
Planuję także w przyszłości pomęczyć Arch Linux, Gentoo, może jakiegoś *BSD (Albo Solarisa 10 – akurat mam na stanie…). Na pewno będzie na nim zainstalowany Debian – bez tego ani rusz 🙂 Wielce prawdopodobne jest także, że i XP zasmakuje trochę miejsca na dysku 😉

Make a Comment

Skomentuj

Jedna odpowiedź to “New hardware”

RSS Feed for Ventrue’s world Comments RSS Feed

No no. Całkiem fajny sprzęt. Co do karty to też mam zastrzeżenia ale myślę, ze do twoich zastosowań będzie ok. Chciałbym mieć twój czas 😀


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

