Jak do mnie trafiacie cz.4

Posted on Sierpień 12, 2007. Filed under: Życie | Tagi: , , , , |

Jak zwykle, prawie-comiesięczna porcja debilizmu ;]

jak rozmawiac na gg przez gg

Poke-poke?

policja nie bij kibica

Legioniści po akcji na Litwie już się poddają? ]:->

skrót kk z gg
Co to znaczy kk w gg??

Biedne dziecko, męczy się z tym już około 3-4 miesięcy… 😉

wałki tłuszczu liszowskiej

Polubiłem autora/autorkę tego tekstu ;] Jeśli to ona (autorka), to widać, że chciała połechtać swoje ego:P I tak jesteś pewnie gruba;]

wieczorem widziałem pana Jezusa

Pij mniej.

Kto ma największe cycki w polsce?

Słyszałem, że Michał Wiśniewski, ale ostatnio Genowefa Pichcorz zgłosiła swój sprzeciw w tej sprawie.

jakie pajaki gryza w anglii

W Anglii tylko te gumowe.

oddawaj buciki

Spierdalaj, ups… uciekaj, moje buciki!

miedzy cyce

…m a drugim wiszą korale… Hej, hej!

mam wrażenie że nie chcesz ze mną rozmawiać

I masz rację, wypierdalaj!

program do poprawiania bledow ortograficznych

Jak wyżej, spierdalaj, ale to szybko! Najlepiej do szkoły!

urodziłem się 17 listopada

No nic stary, musisz z tym żyć, mi też jest przykro 😦

gołe 14-latki 🙂

Zadowolony pedofil ;]

sexy Liszowska

Na stos to mało… Tortury bambusem i głodzenie przez miesiąc!

jak sciagnac zdjecia z czyjegos komputera

Jeśli są przyklejone mocnym klejem, to niestety, musisz odrywać, ale wtedy licz się z tym, że mogą się naderwać.

tapety na komputer GOŁE PANIE

Grzeczny chłopczyk.

trojan gotowy do wysłania

Hmm, to brzmi jak „obiad gotowy do podgrzania”…

najpiekniejsze zdjecia celine dion

I tak ich nie zobaczysz ;]

jezus ruchał matke

Sam Dan Brown raczył się nauczyć polskiego i poszukać coś w internecie?

marian’s world

Świat Mariana jest bardzo skomplikowany. Wino-piwo-spać, wino-piwo-spać, wino-piwo…

CMD haker

Yup, windowsowata konsola jest taka hakerska ;]

Zerknijcie na 3 poprzednie edycje:
Część 1
Część 2
Część 3.

Make a Comment

Skomentuj

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

