Brutalna rzeczywistość

Posted on Czerwiec 11, 2007. Filed under: Życie |

Na wstępie chciałbym wspomnieć, że bycie debilem nie musi oznaczać bycia nim na cały etat. Ale niektórzy z was, choćby i palcem wytykać wasz debilizm, w żaden sposób tego nie zauważy. Bardzo dobrze, bo dzięki wam jest się z czego śmiać. Wszystkiego naj i oby tak dalej!

Bardzo dawno tu nie pisałem, aż 12 dni. Tak nie mogło być, więc wziąłem się za pisanie, co przychodzi mi z trudem 😉 Od przedwczoraj mój sposób myślenia zaczynał się i kończył na: „yyyyy… no”, a to dlatego, że od soboty do poniedziałku trochę mało spałem – tylko 18 godzin (łącznie), co jest dla mnie tak samo zabójcze, jak pavulonik dla byłych pacjentów pogotowia z pięknego nadmorskiego miasta Łodzi.(nadmorskiego? Tak! Patrzmy tutaj. Lubin też żąda dostępu do morza!)
Poniedziałek też nie należał do tych z cyklu udanych. Powoli, acz skutecznie udało mi się przekonać wszystkich komunikujących się ze mną, że używam mózgu do rozmowy. Dopiero dziś wieczorem jako-tako załapałem rzeczywistość. No i co? Przekonałem się, że:

  • leżenie na gorącym betonie to nie jest mądry pomysł (dupa szybko się poci…)
  • skok nad progiem drzwi – tylko kiedy myślisz o skutecznym sposobie na utratę przytomności
  • psy gryzą. Naprawdę i boleśnie
  • gotowane parówki najlepiej wyciąga się z garnka widelcem, nie palcami (palcyma? :>)
  • przed wyjściem z domu należy zaszyć dziurawy krok. Zawsze, ale to kurwa zawsze. Zwłaszcza kiedy idzie się grać w nogę.
  • jest 1 (słownie: jedna) osoba, z którą mogę porozmawiać na serio na (sieci) GG. Pozdrawiam ją. Ona prawdopodobnie tego nie czyta, acz wie, że jest jedyną normalną osobą, która mniej więcej mnie zna, ale za to świetneie się dogadujemy. Pozdrawiam jeszcze raz.
  • gdy ma się arachnofobię (lęk przed pająkami lub innymi bezkręgowcami zbliżonymi do nich wyglądem) nie należy zbliżać się do nich, a zwłaszcza opierać o ścianę bez uprzedniego jej sprawdzenia. Ważne do zapamiętania.
  • czas między 11:40-13:30 nie jest dobrym czasem na ćwiczenia fizyczne, zwłaszcza, gdy termometr wskazuje 32*C, a hala nie jest klimatyzowaną salą krakowskiego klubu Rotunda, lecz zwykłą gównianą szkolną halą, której klimatyzacja, delikatnie mówiąc działa, lecz to i tak gówno daje.
  • to odnośnie mojej siostry: nie zostawia się zeszytu na murku. Zwłaszcza, gdy murek jest w innym mieście, a zeszyt to coś na kształt pamiętnika z zapisanymi ważnymi sprawami. Brawa dla niej ;]
  • muzyka poprawia humor. Zawsze.
  • Bash poprawia humor. J.w

No i cóż, tych parę spraw na pewno zapamiętam na jakieś kilka miesięcy, po czym znów o nich zapomnę 🙂

Make a Comment

Skomentuj

Komentarzy 8 to “Brutalna rzeczywistość”

RSS Feed for Ventrue’s world Comments RSS Feed

Bardzo fajny i ciekawy temat :). Zawsze jak czytam twoje wypowiedzi to śmiać mi sie chce, :D, takie to zabawne. Pomojając to… co Ty robisz,że nie śpisz po nocach 😛 ?. Hehe. Pozdrawiam 🙂

Ja śpię po nocach… Ale śpiąc tylko i wyłącznie 9 godzin podczas jednej takiej sesji po prostu się nie wyśpię 🙂 Nie to, żebym był śpioch, ale się nie wyśpię 😀

Śpisz 9h, i się nie wysypiasz? Wow spoko, ja spiąc 6 moge się wyspać :):P.

ja nie musze spac xD zycie dostarcz mi tylu wrażeń i emocji ze sen do dla mnie za łagodne kino akcji 🙂

Ania: Spytaj mojej siostry… Zresztą ona potrafi nawet i 3 sobie pospać, więc jej nie przebijesz:D

Krzywy: Ja poczekam aż dowiem się, że jesteś botem, a do szkoły wysyłasz na lekcję swoją bardziej zaawansowaną kopię z przedrostkiem „aim” 😉

Krzywy to pewnie ma worki pod oczami jak nie śpi 😀 Hehe 😛

A byś sie zdziwiła xD A jeśli chodzisz z grześkiem do klasy to pewnie mnie znasz (z widzenia)

Sen to strata czasu… zawsze jak już mam iść spać zabieram sie za cos tak ciekawego że spanie nie ma sensu… suki* owned xD

a z kim ty tak inteligentnie pisujesz na tym gg?:P nie ma ludzi normalnych , są tylko niezdiagnozowani. pozdrawiam cieplutko;*


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

