It’s Houston, any problems?

Posted on Kwiecień 23, 2007. Filed under: Komputery, Linux, Życie |

Zgodnie z poprzednią notką, Windows poszedł w niepamięć… A raczej na odstawkę. Dostał 5 GB-ową partycję (szczerze? za dużo ma tego miejsca…) A teraz pięknie śmiga Ubuntu 6.06 Dapper Drake. Fakt faktem, siedziałem łącznie wczoraj nad nim prawie 6 godzin, żeby doprowadzić go do takiego stanu jak jest teraz i… jestem wielce zadowolony. Nasuwa mi się tutaj pytanie: Jak Windows XP wykorzystuje zasoby komputera? Porównując wykorzystanie procesora i pamięci jestem w stanie postawić Ubuntu wielkiego plusa. Minusy? Przede wszystkim brak kodeków multimedialnych, a co za tym idzie brak obsługi m.in formatu mp3. Choć i to da się rozwiązać – po prostu instalując owe kodeki paroma poleceniami. Proste, acz dopiero po wpisaniu odpowiednich repozytoriów mogłem to uczynić. Teraz, po doinstalowaniu paru programów, wszystkich kodeków jestem w pełni zadowolony ze swojego Ubuntu. Jestem w stanie polecić go wszystkim początkującym, gdyż IMHO praktycznie wszystko da się tu wyklikać 😉 Prawie jak w Mandrivie / Mandrake’u 😉 Już wkrótce pan listonosz zapuka do mych drzwi i przyniesie mi świeżutkie Ubu 7.04 😀

Screen:

I mogę iść spać 😀
Dobranoc:*:*:*:*:*

Make a Comment

Skomentuj

Komentarze 4 to “It’s Houston, any problems?”

RSS Feed for Ventrue’s world Comments RSS Feed

powiem ci ze nie wygląda jakos zabujczo ale w działniu jest pewnie ^kozak^, uber1337hax00rPC

Owszem prezentować to się może i nie prezentuje aż tak wypaśnie, ale śmiga jak burza:P Ty się lepiej martw o swojego Susła 😀

dojeb sobie do tego Beryla 🙂

widziales z czego wyglad visty pochodzi ?? 😉

Po cholerę mi beryl?! Co ja mam za dużo pamięci i procka?! 😛


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

