Jak do mnie trafiacie, część 2

Posted on Kwiecień 11, 2007. Filed under: Życie |

Moja teoria jest słuszna. Duża większość odwiedzających tego bloga ma problemy z myśleniem, a także co najśmieszniejsze, z językiem polskim 😐 (Ok, może to byłoby śmieszne poza Polską…)
Jesteście debilami (wyłączając nie-debili), a oto najświeższa porcja dowodów.

rozmawiać z komputerem przez gg

Brak rodziny i przyjaciół może zrujnować życie…

gołe majtki

Wow, dzisiejsza technologia idzie do przodu w zastraszającym tempie.

gołe matki

Yhkm, każdy ma różne zainteresowania, nie?
BTW, piosenka Liroya i Reda się tutaj nadaje:
„Daj mi swoją matkie!
Daj mi swoją matkie!
Pierdolę Twoją gadkie!
Wykompe Ci matkie!” 😉 (Pozdro Mates! 😀 )

jak rozmawiać przez gg ?

I teraz pytanie: Czy to aż takie trudne? Odpowiedzi proszę nigdzie nie pisać, i tak ich nie przeczytam.

o czym rozmawiac na gg

Potwierdzenie teorii. Ktoś, kto to pisał MUSI być debilem.

boję się testu gimnazjalnego

A ja boję się węża ogrodowego, który rzuca się z wściekłością i stara się zadusić swoją ofiarę… Brr…

nelly furtado przytyła

Zadzwoń, wyślij maila, popytaj… Ale dlaczego mnie?! :/

nie mam polskich znaków na gg

Przykre. Przytulić?

gole natalie

…A na popczątku był Adam i… Natalia?

jak kręcić biustem??

A kręcenie włosami albo rękami to już jest dzisiaj niemodne?

włosy spod majtek

Tu przypomina mi się cytat z filmu Ali G. Ali zwraca się do Królowej Elżbiety II, uprzednio zaglądając jej pod sukienkę: „Mmmm, wygolona. SZACUKEN” ;]

ruchał ją i spoglądał w przestrzeń

Mój ulubieniec. Poeta.

michał żebrowski brudas

Wreszcie się wyjaśniło! Dzięki!

program na gg by opis był dogóry nogam

Kombinuj dziewczyno…

co znaczy skrót kk w gadu

Ciiii! Im mniej wiesz, tym dłużej żyjesz!

I tym optymistycznym akcentem kończę tą notkę. Pozdrawiam wszystkich debili, którzy sponsorują myślowo dzisiejszą notkę! ;] Oby tak dalej, będę miał z czego brechtać! Dzięki wam wszystkim

Make a Comment

Skomentuj

Komentarzy 5 to “Jak do mnie trafiacie, część 2”

RSS Feed for Ventrue’s world Comments RSS Feed

No cóż, naprawde swietny pomysł na notke :). Nie mam co pisać, więc kończe mój biedny komentarz :P. Pozdrawiam kolege z klasy :))

„ruchał ją i spoglądał w przestrzeń”
Jaki wiersz ?? ew. book

Ania: Poczekaj na część 3 😉 Jak widzisz, teksty są coraz lepsze 🙂 Czemu od razu biedny? A pozdrawiasz mnie, tak jakbym miał jutro zginąć w katastrofie lotniczej Boeinga 737 😛

Krzywy:
„Doktor Marek Trojanowski chciał w niekonwencjonalny sposób wytłumaczyć studentom politologii pojęcie ruchu u Arystotelesa. Wykorzystał do tego wiersz z użyciem czasownika „ruchać”. Fragment tekstu: „wieczorem widziałem pana Jezusa/ leżał na mojej matce, gdy ona miała rozkraczone uda/ ruchał ją i spoglądał w przestrzeń dziwnym wzrokiem z obrazka (…)”. ”

Google nie boli ;] 😛

wybitne Grzegorzu… ;]

Ja też umiem się tak rozpisać. A nie odzywam się do wielu osób. Jak nie mam co mówić, to się nie odzywam. Proste;]


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

