Jak tutaj trafiacie?

Posted on Marzec 21, 2007. Filed under: Komputery, Życie |

Na ten moment bloga odwiedziło 689 nieświadomych duszyczek, które nie wiedzą, jakie zło na nie czeka;) Największa ilość osób w jednym dniu: 74.
Co tak mało?!

Jednak przede wszystkim ta notka miała być o was – jak trafiacie tutaj poprzez wyszukiwarki. Niektóre wasze zapytania do nich są… no, zobaczcie sami:
(Zapytania są pogrubioną czcionką, reszta to mój komentarz 😛 Zachowałem oryginalną pisownię…)

jak pisać na gg

.. Najlepiej w ojczystym języku :/

jak ty na imie masz

Grzesiek, Paweł po bierzmowaniu.

Jak ze mna rozmawiac

Czyżby mama ciągle powtarzała: „Ja już nie wiem, jak mam do ciebie dotrzeć!” I dlatego pytasz wyszukiwarki?

o mnie

Choroba Alzheimera się kłania?

piszesz nie do mnie

Ups… a, to sory…

jak ze mną rozmawiać

Skoro sam nie wiesz, to ja mam wiedzieć?!

jak pisac odezwe

I teraz zgaduję… Lechu czy Jarek? :>

jak rozmawiać wypierdalaj

No wiesz co? Najpierw pytasz, a potem mówisz, że mam wypierdalać? 😦

łańcuszki z pytanie co czujesz na gg

To po polsku jest w ogóle?

rozmawiać refleksyjnie

Poeci, kurna, w kraju się znaleźli ;]

debilizm z gadu

Geniusz, którego popieram w 100%, obiema ręcyma ;]

CHCE Rozmawiać NA GADU GADU

…Że tak spytam nieśmiało: … a program włączyłeś?

Liszowska przytyła?

Nieeeeeeeeee! No dobra, w uszach może trochę, ale żeby zaraz rozpowiadać, że się roztyła?

kurwy z gg

Po ile i czemu tak drogo?

jak wyglądasz i jak ma na imię Twój

Aż się boję pomyśleć „co” mojego… :>

mam ochote na kolezanke z pracy

A na psa sąsiada? Ostatnio razem z pedofilią to modny temat.

rozkraczone gole kobiety zdjecia

Bez komentarza ;]

No i na koniec mój osobisty faworyt, nagroda debila roku gwarantowana na co najmniej 5 lat z rzędu:

teksty na gg

Ja czasami też nie wiem co napisać, no ale… 😉

Make a Comment

Skomentuj

Komentarzy 5 to “Jak tutaj trafiacie?”

RSS Feed for Ventrue’s world Comments RSS Feed

GRATULUJE !!!
Nie no to jest ostre…jednak ja mam innego faworyta..a mianowicie:”kurwy z gg”
rozjebalo mnie na lopatki xD
pozdrawiam

Już wkrótce nowa część tego cyklu, jednak to dopiero za jakiś czas, w końcu muszę nazbierać trochę zapytań 😀

[…] na 3 poprzednie edycje: Część 1 Część 2 Część 3. […]

[…] Do poczytania poprzednie części: Część 1 Część 2 Część 3 Część […]


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

