Trochę, czyli ile?

Posted on Marzec 7, 2007. Filed under: Życie |

Postanowiłem napisać, bo się „lekko” zdziwiłem, gdy przeczytałem w gazecie tytuł „Joasia coraz bardziej seksowna!”. W artykule opisana była sztuka „Fredro dla dorosłych mężów i żon”.

Opisali, że „trochę” przytyła… Ile?
„Trochę”.

To jej zdjęcie z Playboya:

(Widać, że Photoshop był w użyciu :P)

… Z jej strony internetowej:

… Wow sexy, nie?

NIE!!!

A oto zdjęcia ze wspomnianej już sztuki, w której grała razem z Michałem Żebrowskim.

Chłopie, wspołczucia, że musiałeś grać z hipopotamem!
I jakaś głupia gazeta będzie mi wmawiać, że ona jest sexy? Liszowska nie jest, nie była i nie będzie sexy, z takimi wałkami ;]

Chciałbym także zwrócić uwagę na żylaki na prawej nodze ;]

Choć… nie to jest ładne co jest ładne, ale co się komu podoba 😉

Doczytałem też taki komentarz:

Koniec terroru wieszaków – brawo Joasia! Prawdziwa kobieta ma i biust, i tyłek i troche brzuszka. POPIERAM, i oby więcej takich pań w telewizji i gazetach

Fakt, wieszaki z kilogramem tapety na twarzy to też typowe pasztety. Ale… jak można było nazwać ją sexy?!

P.S: Nic nie mam do „puszystych” (Tak tak, nazywajcie tak siebie, grubasy:P), sam byłem kiedyś gruby ;] (na szczęscie z tego wyszedłem:P Wniosek: Liszowska NIE jest sexy, przynajmniej dla mnie. )

P.S2: Skoro przytyła tylko „trochę”, to jakby wyglądała, jakby bardzo przytyła? :>

P.S3: Chciałbym także dodać, że lubię jak jest się do czego przytulić 😉 (Ale nazwać Liszowską sexy NIE można! ;] )

Make a Comment

Skomentuj

Komentarzy 7 to “Trochę, czyli ile?”

RSS Feed for Ventrue’s world Comments RSS Feed

Uwierz mi nie chcesz wiedziec 😉
Tak BTW kobieta naprawde musi miec troche balastu. ale TROCHE znaczy TROCHE a nie ze splywa po calym Ciele ;/ zdjecia z jej strony internetowej…powiedzmy ze byly idealne…. a Żebrowski pewnie po tej sztuce sie powiesil….
PS. Sexi wyglada w czarnej bieliznie xD xD xD
pozdrawiam

Uwierz mi, chcę ;D
Wiem, że musi mieć, ja też nie lubię wieszaków, bo na te wieszam kurtki i koszule, ale powiedz mi, czy można nazwać Liszowską sexy? Co jeszcze raz podkreślam, artykuł miał nagłówek: „Joasia coraz bardziej seksowna!”, to ja rozumiem, że dziennikarz zajmuje się zoologią, tak?

Hehee jaki hipopotam :D. Takie seksowne… wałki tłuszczu 😛 Pozdrawiam 🙂

moze to przez „kaczki” ??
Widac w Polsce robi sie jak w ZOO

hahaha ja tez mam takie seksowne waleczki jak Asia lol2 i wlasnie piszac ten komentarz uzupelniam je kawa i ciasteczkami mniumm.Pozdrawiam hipopotamy lol.

Ania: Sexy, nie? 😛 Mmmm…. wałeczki… 😀
DiMiX: Ja tylko czekam na koniec kadencji obydwu panów ;]
Dafi: Żryj dalej, obrośniesz mi w tłuszcz siostro:P

O już tam odrazu „obrośniesz w tłuszcz”:D aż tak źle chyba nie będzie:D


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

