Gadu-Gadu

Posted on Marzec 3, 2007. Filed under: Życie |

Od kilku dni obserwuję wasze opisy, niektóre z nich są na serio debilne… Czy wy do cholery nie myślicie?!

Wielkie odkrycia, uczucia wyrażane poprzez debilną poezję, zwykły debilizm… Dziwię się też, że niektóre WASZE opisy widzę na DebilneOpisy.pl, czyżby ktoś mnie uprzedził i dodał je za mnie? :>

Uwaga! Pisownia w cytatach jest oryginalna i niezmieniona;)
Czytanie powoduje downa jelita cienkiego i zapalenie paznokcia dużego palca. Minister Środowiska i Polityki Okołoleśnej.

Kazdej nocy jest ktos kto mysli o Tobie przed snem 😉 ;*

… a każdego dnia ktoś o Tobie zapomina ;] Bilobil podobno pomaga. Tak wiele za tak niewiele (22.70 zł)

Z cyklu wielkie odkrycia:

„WIDZISZ TO, NA CO PATRZYSZ…”

Był kiedyś taki żżp: (Żenujący żart prowadzącego)
Co widzi jednooki pirat patrząc na gówno? Jednym okiem widzi gówno, a drugim gówno widzi.
Hahahahahahahaa hohohohhohoh… no, już.

„Życie czasami bywa nudne a czasami interesujące”

Czasami wychodzę z domu, a czasami w nim zostaję. opis nominowany w kategorii Najdebilniejszy Opis Miesiąca.

„Mam 2 miejsce w konkursie chumanistycznym :D”

„…a w nagrodem dostałem słofnik jenzyka polskiego” 😛 Kuracja u psychologa zalecana… Za brak poszanowania własnego języka grozi u mnie kara śmierci.

„pRzEpRaSzAm,Ze zYjE, Ze wQrWioAm kAzDyM KrOkIeM… kAzDyM GeStEm x((”

Wkurwiasz ludzi? Powieś się. Nie wkurwiasz ludzi? Też się powieś, bo po co ci życie bez wrażeń? Całe życie chcesz zamulać pałę?

„kto chce muj numer gadugadu?????//”

Biedaczek… chyba nie ma z kim gadać… Ale żeby od razu robić z siebie debila?
Zawsze pozostaje Infobot (numer gg: 3217426 ), Fido lub Lech Wałęsa (numer gg: 1980 ). Szczęść Boże el presidente.

„”Niechce miec dziewczyny nigdy Wrzyciu 😦 😦 !!! niepowiem kogo „”

„Żucam ciem bo byłaś świniom i zabrałaś mi kredki!!!! Odejdź precz i jesteś u mamy!”

… Tym razem kategoria: Dziwne.

„SzYkUjE sIe -> ^ PoGrZeB ^ :):) PoZdRo TaNczAcE dZiEwCzYNkI ;*BuŹkA ;*”

Pozostawie to bez komentarza, później mogę tego żałować.

Albooooooo nieeeeeeeeee ;]
Też bym chciał, żeby mi tańczono na pogrzebie ;] najlepiej czaczę, albo makarenę. Choćiaż tangiem też bym nie pogardził. Zresztą, czemu ja wybrzydzam, martwi nie robią problemów 😉

„N!EnAw!dZe zImY 😦 😦 |Z mYsZk4m! n4 N4rTaCh | KC RoBeRtUśśś :*”

„cHUJ CI W DUPE CWELU NIE WYRUCHANY W CIPSKO! // KOCHAM CIĘ MYSZKO!! :*”

„ToCoJestNiemozliweNieMozeBycMozliwe:/ / goscie i nauka/KTMPJ:*”

2 w 1. Czasami 99 w 1, ale się powtarzają. (Pamięta ktoś Pegazusa?!)

…I żeby nie było, zamieszczam moje ostatnie 3 opisy. Do zjechania, najlepiej na ręcznym.

W miejscu, które poza czasem i przestrzenią bywa;] /bp v.w.c

7,32 m na 2,44 m mnie lekko przeraża 🙂

7,32 m x 2,44 m przerażenia i maksymalnej koncentracji 😉

Make a Comment

Skomentuj

Jedna odpowiedź to “Gadu-Gadu”

RSS Feed for Ventrue’s world Comments RSS Feed

„GdZiEś DaLeKo GdZiE nIkT NiE ZnAjDzIe MnIe ……..smutno mi … :(”
Kurw* jak takie cos czytam to źrenice mi spierdalają …..
skasuj tamten komentarz :]


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

